1. PERSONÁLNÍ A DAŇOVÁ PROBLEMATIKA v praxi roku 2019
(cyklus 2 seminářů)
Přednáší: Mgr. Josef Janata, daňový poradce
1. PERSONÁLNÍ A DAŇOVÁ PROBLEMATIKA v praxi roku 2019
(cyklus 2 seminářů)
Přednáší: Mgr. Josef Janata, daňový poradce
1. PERSONÁLNÍ A DAŇOVÁ PROBLEMATIKA v praxi roku 2019
(cyklus 2 seminářů)
Přednáší: Mgr. Josef Janata, daňový poradce
CONTO
SERVIS
777 649 019
skoleni@conto-servis.cz
Ostatní služby
Účetnictví a mzdy
ÚČETNICTVÍ
-
účetnictví on-line – zpracování prvotních dokladů přímo klientem a následná kontrola a případné zaúčtování složitějších účetních případů v naší společnosti
-
externí vedení účetnictví, daňové evidence
-
zpracování účetní závěrky (řádná, mimořádná,…),
- zpracování podkladů pro daňová přiznání
-
zavedení účetnictví, výběr a zaškolení zaměstnanců na pracovní pozice související s účetnictvím, mzdami
-
účetní supervize a dohled nad účtárnou klienta
-
metodická pomoc při zpracování účetnictví u klienta
-
rekonstrukce účetnictví
-
zpracování vnitropodnikových směrnic a norem
MZDY
-
zpracování mezd, personalistiky
-
zastupování klientů při všech kontrolách mzdové agendy ze strany státních institucí OSSZ, ZP, FÚ, IBP,..)
-
pracovněprávní poradenství
-
mzdový audit (kontrola postupu správnosti už zpracovaných mezd,...)
-
úhrady mezd a odvodů ze specálního založeného bankovního účtu
Služby daňového poradce
-
sestavení daňových přiznání a hlášení ke všem daním
-
odklad přiznání k dani z příjmu právnických a fyzických osob k 30.06. (01.07.)
-
revize daňových přiznání sestavených klientem
-
odhady výpočtu daně z příjmu v průběhu roku
-
poradenství k daňovým otázkám každodenní podnikatelské praxe ve všech oblastech daní
-
„hot line servis“ i zpracování daňových analýz ke složitějším otázkám a mimořádným transakcím
-
daňová optimalizace a plánování pro konkrétní podnikatelský záměr, optimalizace daňové strategie pro
podnikání v České republice i v zahraničí -
revize a různých typů smluvních vztahů
-
zastupování daňovým poradcem před finančním úřadem na základě plné moci
-
řešení kontrol finančního úřadu, kompletní řešení odvolacího řízení proti rozhodnutí finančního úřadu, případně odvolacího finančního ředitelství u Krajského soudu
-
průběžný daňový dohled nad zpracovávaným účetnictvím
u jednotlivých firem
Ekonomické a organizační poradenství
-
poskytování sídla společnosti, virtuální kancelář
-
zakládání a prodej nových obchodních společností
-
transformace stávajících obchodních společností,
-
organizování valných hromad včetně zpracování zápisů do obchodního rejstřík
-
poradenství při výběru, implementaci a optimalizaci vhodného informačního systému na konkrétní podmínky
-
řízení lidských zdrojů (organizační struktura, role a kompetence, hodnocení a odměňování zaměstnanců, …)
-
poradenství při tvorbě firemní strategie (vize, strategie,
plánování, cíle, úkoly, obchodní modely,…) -
optimalizace firemních procesů
-
řízení inovací, řízení financí, krizové řízení
-
audit (audit lidských zdrojů, finančních zdrojů, procesů, …)
Speciální poradenství
-
poradenství a implementace EET
-
požární ochrany a služby v oblasti BOZP -
-
poradenství a implementace GDPR (Ochrany osobních údajů)
Ekonomický informační systém PREMIER system
-
instalace programu, nastavení parametrů, číselníků
-
implementace (zavedení) modulů CRM, WORKFLOW, SKLAD, VÝROBA, ZAKÁZKA, FAKTURACE, ÚČETNICTVÍ,
MZDY, MAJETEK na konkrétní -
individuální podmínky firmy
individuální a hromadné školení uživatelů k obsluze jednotlivých modulů programu PREMIER -
dohled při zahájení rutinního zpracování v systému
-
PREMIER přímo ve firmě nebo vzdáleným přístupem
-
účetní controlling pro firmy účtující v programu PREMIER
system, kontrola zpracování nebo i úplné vyhotovení roční účetní závěrky -
revize zpracovávaného účetnictví, mezd, rekonstrukce
účetnictví a mezd, majetku v programu PREMIER -
servis systému PREMIER (převody dat, instalace nových verzí, zaúčtování skladu, ukončení roku, kontrola a oprava dat, úprava pohledů a tiskových sestav, konzultace a optimalizace postupů práce s programem, …)
-
preventivní prohlídky (verifikace dat, kontrola a revize nastavení jednotlivých modulů, …)
O společnosti
Společnost CONTO SERVIS s.r.o. je poradenská společnost, která vznikla v roce 2004 na základě několikaletých zkušeností jejich zakladatelů. Během své doby působnosti na trhu si velmi dobře upevnila své postavení v tomto oboru a to nejen v Pardubickém a Královéhradeckém kraji, ale také v Praze, v kraji Libereckém, Středočeském a v kraji Vysočina. Služby neposkytujeme pouze v rámci České republiky, ale máme své zákazníky na Ukrajině, Slovensku, v Rakousku, Německu, Francii a Severním Irsku.
Proč si vybrat školení u nás?
Kvalita
Praxe v oboru
Profesionalita
Individuální přístup
Odbornost
Centrála:
CONTO SERVIS s.r.o.
Chelčického 686, 533 51 Pardubice
777 649 019, info@conto-servis.cz
Pobočka
CONTO SERVIS s.r.o.
Veverkova 1343/1, 500 02 Hradec Králové
Mobil: +420776649 019
E-mail: infohk@conto-servis.cz